Головні тренди маркетингу 2020 – Ольга Лятіна

2020 рік був непростим та незвичайним з усіх точок зору, в т. ч. з маркетингової. Що ж змінилося у цьому світі? Нам дійсно смішно читати штучні відгуки клієнтів на сайтах компаній. Нас обурюють численні повідомлення та поштові розсилки з товарами, якими ми не цікавилися та ніколи не зацікавимося. Ми відчуваємо неповагу до себе та свого інтелекту, коли нас «годують» неякісними текстами, написаними роботами для роботів.

Токсичне бажання бренду бути всюди нівелює бажання з ним комунікувати. Реклама повинна стати нативною, елегантною, ненав’язливою. Тільки в такому випадку вона не приречена на провал та знецінення бренду.

Про головні тренди маркетингу 2020 – читайте у статті PR директора Pavlenko Legal Group Ольги Лятіної для журналу “Український юрист” за посиланням

https://bit.ly/37Z3uwR