Про декларування трудових відносин роботодавцем

Відтепер на роботодавців покладається обов’язок надавати відомості про трудову діяльність найманих працівників в електронному форматі. Такі відомості можуть включати записи про прийняття на роботу, переведення/звільнення, строкову військову службу та інше. Раніше така інформація фіксувалася роботодавцем у паперовій формі.

На оцифрування трудових книжок законом надається 5 років, в результаті чого з’явиться електронна трудова книжка. При цьому у паперовій версії вже не буде необхідності, тож працівник може зберігати її власноруч або, якщо забажає, вести паралельно з електронною.

Завдяки новації працівники зможуть в будь-який час самостійно перевірити свій страховий стаж. Також в майбутньому можна буде автоматично вийти на пенсію, не відвідуючи Пенсійний фонд.

Щоб знайти свою електронну трудову книжку, ви маєте увійти до особистого кабінету на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України.