Про заходи щодо протидії рейдерству – Ірина Столярчук

Про заходи щодо протидії рейдерству - Ірина Столярчук

“Так склалося, що запровадження антирейдерських реформ супроводжується появою нових рейдерських схем та посиленням хвилі рейдерських атак” – вважає наш адвокат Ірина Столярчук.

Докладніше

Про заходи щодо протидії рейдерству – Ірина Столярчук
Звільнити не можна поновити – де поставити кому? – Григорій Павленко

Звільнити не можна поновити – де поставити кому? - Григорій Павленко

“Трудові спори працівника і роботодавця завжди становили значну частину судової практики. Cьогодні з метою забезпечення ефективного захисту своїх клієнтів усім правникам необхідно підлаштовуватися під існуючі реалії практики у трудових спорах” – вважає наш адвокат Григорій Павленко.

Докладніше

Звільнити не можна поновити – де поставити кому? – Григорій Павленко
Особливості значних правочинів у товариствах з обмеженою відповідальністю

Особливості значних правочинів у товариствах з обмеженою відповідальністю

Pavlenko Legal Group турбується про своїх клієнтів та радить пам’ятати про особливості значних правочинів у товариствах з обмеженою відповідальністю. Наведена нижче схема допоможе краще розібратися у цьому питанні.

Докладніше

Особливості значних правочинів у товариствах з обмеженою відповідальністю
Анатолій Мельниченко – про контроль за виконанням рішень в адмінсудочинстві

Анатолій Мельниченко – про контроль за виконанням рішень в адмінсудочинстві

Показники виконання судових рішень у справах, що виникають із суб’єктами владних повноважень, як відомо, прагнуть до кращого. У зв’язку з цим виникає необхідність застосування судового контролю за виконанням суб’єктами владних повноважень судових рішень, ухвалених не на їхню користь.

Докладніше

Анатолій Мельниченко – про контроль за виконанням рішень в адмінсудочинстві
Аутсорсинг та аутстафінг: як це працює – Дар’я Стадник

Аутсорсинг та аутстафінг: як це працює – Дар’я Стадник

Аутсорсинг vs Аутстафінг: що обрати? Це питання є дуже актуальним у практичній діяльності бізнесу, коли йдеться про набір персоналу, формування колективу, регулювання трудових відносин, особливо в IT-секторі.

Докладніше

Аутсорсинг та аутстафінг: як це працює – Дар’я Стадник
Що таке рейдерство в аграрному бізнесі та як з ним боротися – розповідає адвокат Ірина Столярчук

Що таке рейдерство в аграрному бізнесі та як з ним боротися – розповідає адвокат Ірина Столярчук

Прибутковість, швидка окупність та невисока юридична обізнаність людей, які звикли займатися із землею, – це саме те, що створює інтерес рейдерів до аграрного бізнесу.

Докладніше

Що таке рейдерство в аграрному бізнесі та як з ним боротися – розповідає адвокат Ірина Столярчук
Адвокат Григорий Павленко успешно защитил интересы ООО «Соби» в Антимонопольном комитете Украины

Адвокат Григорий Павленко успешно защитил интересы ООО «Соби» в Антимонопольном комитете Украины

Заказчик торгов безосновательно отклонил конкурсное предложение Клиента на участие в публичных закупках на сумму 80 млн грн.

Докладніше

Адвокат Григорий Павленко успешно защитил интересы ООО «Соби» в Антимонопольном комитете Украины
Спори щодо виплати зарплати – Анатолій Мельниченко

Спори щодо виплати зарплати - Анатолій Мельниченко

За офіційними даними Державної служби статистики, на початку 1997 р. загальна заборгованість з виплати заробітної плати в Україні складала майже 4,2 млрд грн. Станом на початок 2019 р. заборгованість зменшилася майже вдвічі та становить 2,6 млрд грн.

Докладніше

Спори щодо виплати зарплати – Анатолій Мельниченко
“Найсильніший бренд – це зрозумілий бренд” – Ольга Лятіна

``Найсильніший бренд - це зрозумілий бренд`` - Ольга Лятіна

Сучасний бренд — це складний багатофункціональний організм, який не стоїть на місці та розвивається разом із клієнтами. Бренд не можна налаштувати один раз, як ноутбук чи іншу автоматизовану систему, та довгі роки працювати. Лише ретельна підготовка та якісне наповнення елементів бренда, підтримка на кожному етапі його життя та постійна перевірка ефективності за допомогою споживацьких досліджень здатні забезпечити бренду успішний розвиток.

Докладніше

“Найсильніший бренд – це зрозумілий бренд” – Ольга Лятіна