Віталій Бурдак – про особистий бренд юриста

Віталій Бурдак – про особистий бренд юриста

На думку нашого партнера Віталія Бурдака, сьогодні за допомогою бренда демонструється унікальність компанії та цінність послуг, що надаються. Як будь-яка інша сфера діяльності, юридична професія має свої особливості, що зумовлюють специфіку просування. Головна риса юрбізу — це те, що він базується на відносинах між людьми та комунікації, тому людський фактор для нього є ключовим.

Що підвищує впізнаваність юридичного бренду на ринку і чому важливо його постійно розвивати – читайте у коментарі Віталія для журналу «Український юрист».

Матеріал доступний за посиланням.

[mpc_button preset=”mpc_preset_21″ url=”url:https%3A%2F%2Fbit.ly%2F2NePZRm|title:%D0%98%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%BA|target:%20_blank|” font_preset=”preset_3″ font_color=”#f8bf4d” font_size=”18″ font_transform=”uppercase” title=”Посилання” border_css=”border-width:2px;border-color:#f8bf4d;border-style:solid;border-radius:0px;” padding_divider=”true” padding_css=”padding-top:12px;padding-right:30px;padding-bottom:12px;padding-left:30px;” margin_divider=”true” margin_css=”margin-top:11px;” hover_font_color=”#ffffff” hover_background_color=”#f8bf4d” hover_background_effect=”slide-top” animation_loop_type=”callout.pulse” animation_loop_duration=”500″ animation_loop_delay=”1500″]