PR директор Ольга Лятіна – курс «Стратегія бренду: створення цінності через розуміння клієнта»

PR директор компанії Pavlenko Legal Group Ольга Лятіна пройшла курс «Стратегія бренду: створення цінності через розуміння клієнта» у Києво-Могилянській бізнес-школі.

Навчання з маркетингу – це унікальна можливість дізнатися про нові тренди та стратегії розвитку бізнесу, опанувати сучасні методи роботи зі споживачами та власними продуктами.  Компанія Pavlenko Legal Group приділяє значну увагу персональному розвитку співробітників, надаючи можливості для професійного зростання та творчого пошуку.

Корисна інформація з курсу:

  • У рекламі ми змагаємося не з конкурентами, а з усім медійним простором.
  • Головне завдання бренду – боротьба з байдужістю.
  • Креатив виділяє наш продукт. Якщо ми не виділяємося – нас не знають. Якщо нас не знають – то нас не існує.
  • Щоб бути в top of mind, необхідно рекламуватися часто для потрапляння в короткочасну пам’ять, або рекламуватися яскраво, потрапляючи в довготривалу пам’ять.
  • Потрібно визначити, хто ми і який персонаж нас характеризує. А ще визначити головного ворога – проти кого наш продукт.
  • Врешті-решт, треба придумати активацію, щоб продукт приніс користь людині, cтав для неї цінним.