``Найсильніший бренд - це зрозумілий бренд`` - Ольга Лятіна

Сучасний бренд — це складний багатофункціональний організм, який не стоїть на місці та розвивається разом із клієнтами. Бренд не можна налаштувати один раз, як ноутбук чи іншу автоматизовану систему, та довгі роки працювати. Лише ретельна підготовка та якісне наповнення елементів бренда, підтримка на кожному етапі його життя та постійна перевірка ефективності за допомогою споживацьких досліджень здатні забезпечити бренду успішний розвиток.

Читайте статтю PR директора Pavlenko Legal Group Ольги Лятіної для журналу “Український юрист”:

– що являє собою бренд;
– роль візуалізації при взаємодії з брендом;
– сучасні канали для комунікації;
– брендбук або як бренду одягатися та вести себе.

Матеріал доступний за посиланням.

Посилання