Клієнтоорієнтованість у 2019 році – Віталій Бурдак

Сьогодні кожна компанія виборює титул клієнтоорієнтованості та називає себе клієнтоорієнтованою в засобах масової інформації. Деякі не бажають відставати від конкурентів, які публічно заявляють про таку ознаку своєї діяльності. Інші слідкують за сучасними трендами та усвідомлюють, що це must have для іміджу компанії та підвищення прибутку. Однак лише нечисленні компанії насправді ведуть клієнтоорієнтований бізнес, побудований на реальних принципах і засадах роботи з клієнтами.

Наша компанія Pavlenko Legal Group з моменту cвого заснування приділяє значну увагу клієнтоорієнтованості та веденню діалогу з клієнтами. Це частина стратегії, методу роботи, що дозволяє якнайкраще пізнати клієнта та надати йому необхідні юридичні послуги.

Читайте детальніше про клієнтоорієнтованість юридичної фірми у статті партнера Pavlenko Legal Group Віталія Бурдака в номері Юридичної газети:

  •  клієнтоорієнтованість – інструмент збагачення чи підгрунтя лояльності?
  • що означає орієнтуватися на клієнтські потреби;
  •  хто наш клієнт у 2019 році та що йому потрібно;
  • як зробити юридичний бізнес клієнтоорієнтованим.
Посилання